Ei sitten suju taas.

Pitkästä aikaa sellanen fiilis että poltan bootsit ja heitän tossut roskiin. Ai vitsi mikä harmitus ja vitutus suorastaan. Ollaan pariin kertaan opeteltu syksyn Showdownin kisa Night Clubia ja mä olen ainoa tollo joka en osaa sitä. Se on mulla ihan ylitsepääsemättömän vaikea ja en teidä opinko sitä koskaan kun oon tällänen paska taas vaihteeksi. Tiedän, et kun taas itku kurkussa sitä on pari kertaa vääntyny niin siihen tulee sellanen henkinen kynnys taas että ei sen oppimisesta tuu mitään. Hitto! Onneksi Tiina tulee suomeen taas ja pääsen sille poraan surkeuttani ja se taas potkii mua perseelle, hope so.

Mutta arvatkaa vaan miltä tuntuu kun kaikki muut tanssii sitä ihan tosta vaan ja kehuu viel miten se on niin kiva helppo ja plaaplaaplaa. Eli huonon oppimiskyvyn lisäksi olen vielä kateellinen paskiainenkin :D. Voi helvetti, menee meinaan mielenkiinto lähtee kohta koko kisaan kun en selviä edes perusaskeleista saakeli. Ja kun en halua mennä sinne näyttään ihan pelleltä ja olemaan viimenen.

Nyt just oikeesti tekis mieli lopettaa koko hemmetin laji, vittuakos sitä itteensä kiusaamaan jatkuvalla epäonnistumisella. (no ei ehkä jatkuvalla, mutta...)

Päätin skipata ensi viikon keikankin kun en osaa niitäkään tansseja kunnolla ja nyt on pakko panostaa englannin tansseihin... Jotenkin tuntuu ettei nyt pysy päässä mikään. kaiken maailman raha-murheita ja toi saakelin polvi ei skulaa kunnolla ja en ole vieläkään saanut sitä polvituki korvaus-päätöstä jne jne...

Mutta joo, paska päivä! Todellakin!