joo, Viimeksi kirjoitetun jälkeen on taas alkanu aurinko paistaa tanssi-risukasaankin.

Laitoin Tiinan loman lopulla hälle mayday-viestiä,  et suomeen palatessaan saa alkaa potkia mua perseelle ja kovaa. Ja sen hää kyllä on tehntkin. Ihanan kärsivällisesti ja yhä uudelleen ja uudelleen. Mutta kyllä se tuottaa tulostakin! *taputtaa itseään omahyväisenä selkään*

Kuukauden siis olin sitä kisa-funkyä työstänyt itsekseni ja oli hieman perhosia mahassa kun sen jouduin musaan (ei onneksi se hirmuisen nopea oikea biisi) vetäseen T:n tarkan silmän alla. Mutta eipä tullu haukkuja vaan jopa kehuja! Siis duuniahan riittää toki, mutta kuulemma edistystä tapahtuu! JES! Olin niiiiiin fiiliksissä!

Samalla kertaa koin myös suurensuuren ahaa elämyksen mun night clubin kanssa. MÄ KUULIN NE HEMMETIN ISKUT SIELTÄ! hahaa. vasta melkein vuoden samaa NC:a vääntäny ja nyt vasta kuulen ne viipyilevät iskut... Aika hyvä pointti ihmiselle jonka yksi isoimpia ongelmia on hosuminen ja rytmin hukkaaminen. Se vaan tuli kun salama kirkkaalta taivaalta kun vaan istuin ja KUUNTELIN sitä beattia!

Sunnuntaina oli sit (ainakin mun) innolla odotettu Showdown kisatanssien opetus-kurssi. Mullahan oli kova avauhtia kehittymässä jätti iso kynnys siihen SD:n Totally Nightclub Nc:iin... Olin jo polttamassa tanssitossut ja eroamassa seurasta ja kaikkee muuta paskaa ;D.

Mutta onneksi tosiaan on noin ihana ja taitava opettaja käytössä ja kädestä pitäen sain taas oppia siihenkin tanssiin... vedettiin sitä männä viikolla nurmikolla paljain varpain :D

Sunnuntaina oli siis kivan kiva mennä kurssille, kun tanssi oli kivasti jäsentyny päähän ja teidän mitä missäkin kohtaa tapahtuu. Ainakin silleen suunnilleen et saan kii jos putoaa. ja tässä vaiheessahan sitä ei tarvikaan vielä osata täydelleen kun kisat on vasta syssyllä. Mutta oon kyllä niin tyytyväinen itseeni nyt tanssirintamalla. Kaippa se tällänen lötkö makkarakin voi oikeesti kehittyä!

Tänään (tai siis eilen) sit työstettiin mun Worldsien kisa-NC:a, 6,8,12 siis tanssin nimi. Ensimmästä "kasia" tahkottiin ihan kohta kohdalta, sormen ja ranteen asennoista alkaen. Jalkatyön oli rauhoittunut sen ison oivalluksen jälkeen. Kunhan muistaa ottaa alun basiceissä kunnolla rockstepin taakse "ristiin". Selkä huusi taas hoosiannaa kun meikää väänneltiin oikeeseen oasentoon, Mutta on se niin tehokasta vaikka hieman "kivuliasta" :D

Tiina videoi ja mä toistin samaa juttua aina viiteen kertaan ja sit tiukka analyysi päälle. Ja kyllähän se ero alkuun oli huikea kun alkoi löytyä oikeen suuntaisia juttuja! bueno!

Tästä on hyvä jatkaa!