Ettäs tiedätte kanssa-kisaajat että tuumaakaan en anna periksi!

joojoo, hyvähän se on täällä kirjoitellen uhota, mut katotaan meneekö Winter gardenissa pupu pöksyyn!

Mutta ihan totisesti, pakko mun on kai jo uskoa että askelia on otettu eteenpäin sitten tammikuun tai marraskuun. Nightclubissa ollaan siinä vaiheessa et keskitytään ranteiden kääntämiseen, käsien hidastamiseen jossain kohdassa. Intron hiomiseen ja syvyyden saamiseen ja muutamassa kohdassa takajalan ojentamiseen. Mutta perusta alkaa olla kunnossa ja kuulemma näyttää jo jopa tanssimiseslta eikä köpöttelyltä.

Mutta oon mä kyllä tehnyt töitäkin. Viime viikot olen ottanu Tiinalta kahta tuntia viikossa ja aivan hikipäässä hän on mua "piiskuroinut" eteenpäin. Olen kyllä taas niin ison kiitoksen velkaa että huh. Mieletön kasvun ja kehittymisen vuosi ollut!

liltiin tuli uudet kädet, jotka on kivat ja mun näköiset. Hieman tarkennetaan sen lopun "potkukohdan" käsiliikkeitä jotka oli päässy hieman "lerpahtamaan" alkuperäisestä ja baunssi liltissähän on mun akilleen kantapääni... Siinä tanssissa tuskin olemaan kovin vahvoilla, mutta parhaani yritän ja koitan siinä sitten laittaa muuten karismaa (mikäli mulla sellsita on...onko se jotain syötävää????) ja iloa peliin. Jos en ole ihan paskapaniikissa jännittyneenä.

Funky oli alussa jotain ihan kamalaa räveltämistä, mutta siinä kuulemma myös on kehitystä havaittavissa. Nyt voidaan jo jopa treenata vartalolla "poppailuja" kun aika kauan on saatu hioa ihan perusaskelia kohdalleen....

En uskalla ajatella edes koko kisoja. Olen nyt niin kovaa panostanu, että pelkään meneväni ihan lukkoon h-hetkellä. En kestä jos en saa itsestäni mitään irti ja karsiudun ensimmäisenä.

Kuitenkin oon ihan kamalasti treenannu ja nyt aletaan ensiviikolla tehdä mun pukua, strassit, helman muotoilu, hiuskoristeet jne. 9.8. kaveri tekee mulle ripsiin pidennykset, että oon sit "säihkysilmä" kisalattialla.hieman mopo lähtenyt käsistä näiden valmistelujen kanssa mutta pakko on alittaa kaikki peliin ja antaa kaikkensa!

Polvi voi hyvin *koputtaa puuta*, polvituki skulaa kuten pitää vaikka tosiaankin on ruma kuin peikko jne... Toivokaa tai rukoilkaa tai kuka mitäkin, että saisin itsestäni kaiken irti kolmen viikon päästä, meinaan unelma ja sen täyttymys on jo niin pelottavan lähellä!